On-line prodej zahradní techniky, zavlažovacích zařízení, komponentů, pro okrasné i užitkové zahrady. Čerpací technika.

Obsah košíka:
tovar:0
cena:0,00 

Vyhledávání:  

Reklamace

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 24 hodin po dni převzetí zásilky.


Reklamční řád pro Geis s.r.o. - více informaci Zákaznické centrum: tel. 951277277

Link: http://www.geis-group.cz/cz/Kontakt


Reklamční řád pro GLS s.r.o. - více informaci Zákaznické centrum: tel. 567 771 111

Link: https://gls-group.eu/CZ/cs/reklamace


Pokud se vyskytne u zboží vada v záruční době, může se klient vždy obrátit přímo na prodávajícího cerpadlazavlahy.cz, kde bude klientovi s největší péčí doporučeno jak postupovat dál.

Ve většině případů stačí kontaktovat nejbližší autorizovaný servis, který reklamaci vyřídí bezplatnou opravou nebo výměnu tovaru.

U renomovaných značek je tato skutečnost uvedena na záručním listě, kde je uvedeno, že „kupující“ - spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci v autorizovaném servisu v místě bližším, než-li je prodejce (snižuje se tím čas vyřízení a i vynaložené finanční prostředky na přepravu zboží a možnosti jeho poškození).

Výhoda tedy spočívá v rychlosti opravy, kdy servis může opravit výrobek v kratší době a tím se nemusí čekat na vyřízení reklamace od prodávajícího, která trvá kvůli následné přepravě delší dobu.

Pokud i přes výše uvedené bude kupující požadovat zaslání zboží prodávajícímu, měl by o tomto záměru prodávajícího předem telefonicky nebo písemně e-mailem kontaktovat.


Kontakty: Tel: +420 721 529 900


Výrobek by měl být dokonale zabalen - nejlépe v původním originálním obalu se záručním listem, veškerou dokumentací, příslušenstvím, dokladem o koupi (postačí kopie) a s přesným popisem závady a záslan na adresu určenou společnosti I&B TANDEM s.r.o.

Zboží zasílané k reklamaci, výměně atd., nelze zasílat na dobírku, nebude převzato!